אבחון ביומטרי וזיהוי פוטנציאל מולד

ורד יהב

ורד יהב

מייסדת ובעלים של מרכז רב תחומי יהבים

האם ניתן לזהות פוטנציאל מולד באמצעות מבחן ביומטרי?

אבחון ביומטרי הוא שיטה חדשנית ופורצת דרך, המסייעת לאבחון של מכלול תופעות, העלולות לעכב את האדם, להשפיע על בחירותיו בחיים ולהתוות את מסלול הלימודים והקריירה שלו. המהות של אבחון ביומטרי הוא גיבוש מסקנה ברורה, לגבי מכלול הפוטנציאלים שיש לאדם ולא רק הפוטנציאל המולד: שכלי, רגשי, חברתי, מוטורי ועוד. הבנה מעמיקה של כל פוטנציאל כשלעצמו והשילוב של כל הפוטנציאלים יחד, יכולים להביא לגיבוש דרכים יעילות יותר לייעוץ, ליווי ותמיכה במבוגרים וילדים.

בניגוד למה שנהוג לחשוב בד"כ, האבחון הביומטרי בכף היד אינו קשור לניבוי עתידות ואינו עוסק בתחומים רומנטיים ובריאותיים. מדובר בתהליך מדעי מדויק ומהימן שנבחן ונחקר שנים, באיך באים לידי ביטוי תפקודי האדם באמצעות הקווים והצורות בכף היד.

מדובר בעולם תוכן אדיר שמאפשר לנו לדעת את התהליכים שנוצרו אפילו ברחם דרך המטען הגנטי של האדם ובאירועים שקרו לו המהלך החיים שהשפיעו עליו באופן משמעותי. דרך כך אנחנו מזהים את החוזקות, החולשות, דרכי התמודדות ויכולים להמליץ על טיפול מותאם.

במה מסייע אבחון ביומטרי?

אבחון ביומטרי מקצועי, מסייע למפות את הגורמים הגנטיים והסביבתיים המשפיעים על אדם וכך לסייע לו במגוון מישורים:

√ התמודדות עם הפרעת קשב וריכוז

√איתור לקויות והפרעות למידה

√ טיפול בילדים עם בעיות אלימות או בעיות חברתיות

√ צומת דרכים תעסוקתית וייעוץ קריירה

√ ייעוץ לגבי דרכי ההתמודדות עם אבני דרך שונות: שחרור מצה"ל, יציאה לפנסיה וכדומה

וכל היבט בחיים הקשור לנטיות הטבעיות שלנו, המתוות כל צעד ובחירה שאנו מבצעים. על-ידי מודעות למכלול הגורמים האלו באמצעות אבחון ביומטרי, ניתן לדייק את הבחירות האלו ולהפוך אותן לטובות ומוצלחות יותר.

איך מתבצע אבחון ביומטרי?

אבחון ביומטרי סוקר את החריטות בכפות הידיים של המאובחנים. חריטות אלו נקראות דרמטוגליפים והן כוללות למעשה "רישום ותיעוד" של כל מה שקרה לעובר ברחם אימו, עד השבוע ה 24 להריון. הדרמטוגליפים משתנים מאדם לאדם ואינם זהים, אך בכל זאת, אפשר לאתר בהם חזרתיות ותבניתיות. את החריטות מעתיקים באמצעות טבילת אצבעות הידיים בדיו והידוק היד לנייר, כדי שהמאבחן יוכל לזהות את סוגי החריטות והחזרתיות שלהם. יש לציין כי אבחון ביומטרי אינו קריאה בכף יד, אלא שיטה מבוססת שזכתה ליותר מ 82% הצלחה במחקרים מהימנים.

אבחון ביומטרי בכף יד והתאמת טיפול - מרכז יהבים

מרכז יהבים בגדרה הינו מרכז לימודי ייחודי המאגד בתוכו בית ספר אקסטרני והשלמת בגרויות לצד מחלקת אבחונים הנותנים פתרון כולל לכל הבמה הלימודית והקשיים הלימודיים. במרכז יהבים אנו מקיימים אבחונים שונים, כגון:

כל המבדקים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע בכירים ובהסדר עם קופות החולים ומוכרים על ידי משרד החינוך ובתי הספר, להתאמות והקלות במבחנים.

 

לנוחיותכם המבדקים מתקיימים בגדרה ובתל אביב. לתיאום פגישה ופרטים נוספים דברו איתנו.