לא מסתדר במסגרות?

אבחון ביומטרי יכול לעזור

ורד יהב

ורד יהב

מייסדת ובעלים של מרכז רב תחומי יהבים לאבחון וטיפו

אבחון ביומטרי לאבחון מכלול הפוטנציאלים של האדם

אבחון ביומטרי בכף היד הוא אבחון מדויק, מהימן ומדעי, המסתמך על מחקרים בתחום הגנטיקה, באמצעותו ניתן לקבל מידע מקיף ומהימן על אישיות האדם, יכולותיו, חושיו, כישוריו וגם קשייו. השיטה הזאת נחשבת פורצת דרך משום שהיא מסייעת לאבחן מגוון תופעות, גם כאלה העלולות לעכב את האדם במסלול חייו. 


אבחון ביומטרי מאפשר להבין לעומק את תפקוד אונות המוח ולאפיין את מכלול הפוטנציאלים בכל אדם, מבחינה מוטורית, רגשית, שכלית, חברתית ועוד. האפיון מאפשר להבין ולנתח כל פוטנציאל בפני עצמו וגם להבין כיצד לשלב את כל הפוטנציאלים יחד, כדי לקדם את האדם אל עבר הבחירות וההתנהגויות המתאימות לו ביותר.


מהו אבחון ביומטרי ואיך מבצעים אותו?

אבחון ביומטרי מתבצע באמצעות סקירה הדרמטוגליפים – החריטות בכפות הידיים. לפי התיאוריה של אבחון ביומטרי, חריטות אלו הן תיעוד לכל מה שהתרחש לעובר ברחם, עד השבוע ה 24 להריון. 


החריטות שונות מאדם לאדם ולעולם לא זהות לחלוטין. עם זאת, אפשר לאתר בהן תבניתיות וחזרתיות, המאפשרות לגבש אפיון על מכלול הפוטנציאלים של האדם. 


ממחקרים עולה כי אבחון ביומטרי הוא בעל 82% דיוק מה שאאפשר לבסס עליו טיפולים לפתרון הבעיה. האבחון עצמו קליל ואינו פולשני ומתבצע על-ידי טבילת האצבעות בדיו והידוקן לנייר חלק, שעליו אפשר לראות את החריטות.

 

אבחון ביומטרי יכול לסייע בהתמודדות במסגרות

המהלך כל חיינו אנחנו צריכים להשתלב בתוך מסגרות.  כילדים בגן, בבית ספר, בתיכון, צבא, אוניברסיטה ולאחר מכן ניהול קריירה. אנשים בעלי קושי להתמודד עם מסגרות חשים את זה כבר מגיל צעיר והם בדרך כלל הופכים להיות הבעייתיים בקבוצה.


על מנת לטפל בחוסר היכולת הזאת צריך להבין מה גרם לה ובזה האבחון הביומטרי יודע לתת את התשובות. לעיתים חוסר יכולת ההשתלבות נגרמת ממשהו שקרה בלידה או לפניה, לעיתים מקרה או טראומה שהשפיעה באופן כזה שהאדם לא מסוגל להיות תחום במסגרת. 


לעיתים מדובר על הפרעת קשב או תסמונת שלא מאפשרת התמודדות. כל הדברים הללו "נרשמים" במפה הביומטרית שלנו ומאבחן או מאבחנת טובים ידעו לבודד את הקשיים ולהתאים להם טיפול נכון.


בני נוער ואף אנשים מבוגרים, מתקשים לעיתים להסתדר במסגרות. גן הילדים, בית הספר, הצבא ומקומות העבודה, כולם מסגרות המלוות אותנו במהלך חיינו. 


לקושי במסגרות יש מחיר כבד, רגשי, חברתי ועוד. אולם, אבחון ביומטרי יכול לסייע להתמודד ולעקוף קשיים אלו, משום שהוא מאתר את המקור שלהם. למשל, אבחון ביומטרי מאתר פעמים רבות הפרעות קשב, לקויות למידה, הפרעות התנהגות ועוד היבטים העלולים להשפיע לשלילה על התפקוד החברתי והלימודי של כל אדם.

 

אבחון ביומטרי בחוכמת היד יהבים

אבחון ביומטרי נכון ומקצועי שגם יציע פתרונות מוצעים, חייב להיעשות אצל מאבחן המומחה באבחון ביומטרי.  


מאבחן מקצועי, ידע לאתר  את שורש הבעיה וגם יציע עבורה טיפול. יש מאבחנים המעניקים את הטיפול בעצמם ויש הממליצים על אנשי מקצוע רלוונטיים, אך בכל מקרה רמות הדיוק של האבחון הן קריטיות ואותן אפשר להשיג רק אם פונים למאבחן מיומן. 


את האבחונים הביומטריים במרכז יהבים מבצעת ורד יהב, אשת חינוך ומאבחנת מקצועית.