מיפוי אישיות ביומטרי

ורד יהב

ורד יהב

מייסדת ובעלים של מרכז רב תחומי יהבים לאבחון וטיפול

מהו מיפוי אישיות ביומטרי?

ד"ר ארנולד הולצמן הינו פסיכולוג קליני שנחשב בעיני רבים לאורים ותומים בשיטת הכירולוגיה הפסיכו- דיאגנוסטית. 

 

לאחר ביצוע לא מעט מקרים בתחום הכירולוגיה הצליח ד"ר הולצמן להוכיח כי ניתן לבצע מיפוי אישיות ביומטרי באמצעות הפרטים הנמצאים אצלנו בכף היד ובקצות האצבעות.

 

אף שזה נשמע כמו אמונות מיסטיות, המחקרים של ד"ר הולצמן הוכיחו כי לכל תכונה שקיימת אצל בן אדם יש "רישום" בטביעות האצבע שלו ובמאפייני כף היד שלו. 

 

דר' הוצמן טוען בעצם, שמיום היוולדו של האדם ניתן לראות את כל קשת היכולות שלו, את יתרונות האופי שלו, את הקשיים שעבר אפילו בהיותו ברחם.  הפרטים הללו מאפשרים לנו היום לבצע באופן קל ופשוט מיפוי אישיות ביומטרי מהיר ומדויק, באמצעות אבחון ביומטרי בכף היד.

מי צריך מיפוי אישיות ביומטרי?

האמת היא שכולם!

 

בין אם מדובר בילדים או נערים שמתמודדים עם קשיים לימודיים וחוסר תפקוד, בין אם מדובר בבעיות אישיות או נפשיות הדורשות הבנה ויכולת התמודדות וגם אנשים שמחפשים כיוון בחיים, בין אם אישי או תעסוקתי ורוצים לדעת על מה להתבסס בתכונות האופי שלהם.

 

לאחר שמבצעים מיפוי אישיות ביומטרי ניתן להבין עם מה מתמודדים ולהרכיב תכנית טיפול מדויקת המתבססת על התכונות והקשיים הסובייקטיביים.

איך מתבצע מיפוי אישיות ביומטרי?

מיפוי אישיות ביומטרי הינו אבחון קצר, לא פולשני ולא חודרני. המטפל/ת מסתכל/ת בעדינות על כפות הידיים המטופל ומבינה בדיוק מה מוביל לבעיה ואיך לטפל בה. את האבחון הביומטרי ניתן ניתן לבצע בקלות אפילו אצל ילדים קטנים כיוון שהוא אינו מאיים ואינו דורש שיתוף פעולה מיוחד מצד הילד.  

צריך להבין שקיימים לא מעט ילדים ואנשים שפונים לטיפול אישיים ורגשיים וחוסר היכולת של המטפל לדעת ולהבין את התכונות האישיות שלהם, כפי שנטעו בהם מיום היוולדם, ואת הדברים שהם עברו בדרך, לעיתים ללא ידיעתם, מוביל לעיתים לאבחון לא נכון ולטיפול חסר תועלת.

חכמת היד – מיפוי אישיות ביומטרי במרכז יהבים

מרכז יהבים הינו מרכז ייחודי המאגד בתוכו לימודים אקסטרניים ואבחונים מכל הסוגים. תוכלו לבצע במכון מיפוי אישיות ביומטרי בשיטת ריבה אלקלעי ולקבל המלצות לטיפול. כמו כן ניתן לבצע אבחונים פסיכו דידקטיים, אבחוני מוקסו ואבחון וטיפול בשיטת אירלן.

האבחונים במרכז מתבצעים בניהולה של ורד יהב.

 

לנוחותכם, תוכלו לבצע אבחונים בתל אביב ובגדרה בתיאום מראש.